terminarz_pol_nowy

↑ Kliknij, by powiększyć.

Rok 2014

Na początku roku zaplanowaliśmy dużą aktualizację, która wprowadzi do gry nowy interfejs użytkownika, kolejne przedmioty, lokację Kurhan Mamaja (ang. Mamayev Kurgan) oraz system zadań. Najciekawszym i jednocześnie najważniejszym punktem na tej liście jest system zadań dzięki któremu gracze mogą polepszać swoją reputację przy kontaktach z frakcjami. Dzięki temu już w następnej aktualizacji będziemy mogli wprowadzić do gry ekwipunek frakcji Armia Odrodzenia (ang. The Renaissance Army) i Osadnicy Skraju (ang. The Fringe Settlers).

Następnie część naszej ekipy zacznie pracować nad trybem swobodnej gry. Spodziewamy się, że już latem będziemy mogli pochwalić się pierwszymi rezultatami naszej pracy, chcemy zdążyć przed końcem 2014 roku aby można było rozpocząć testowanie tego trybu gry. W pierwszej kolejności do testów dopuszczeni zostaną gracze, którzy wykazali się podczas obecnie trwających testów.

Reszta ekipy będzie nadal zajmować się wprowadzaniem poprawek do trybu PvP i jednocześnie tworzyć zupełnie nowe elementy gry zarówno dla trybu drużynowego jak i współpracy.

I kwartał

Oprócz dużej ilości drobnych zmian, planujemy skupić się na możliwościach jakie oferuje tryb gry drużynowej. Łącznie ze wsparciem drużyn grających z przyjaciółmi oraz klanów.

Patch 0.19 datowany na 05 lutego 2014: nowy interfejs, zadania w grze oraz artefakty.
Patch 0.20 datowany na 14 marca 2014: drużyny, ekwipunek frakcji Armia Odrodzenia i Osadnicy Skraju.

II kwartał

Na ten okres zaplanowaliśmy trzy ważne uzupełnienia. Pierwszym z nich jest wprowadzenie Anomalnej Burzy, która w istotny sposób wpłynie na rozgrywkę, szczególnie w końcowych etapach walki. Po drugie – system personalizacji postaci gracza. Trzecią ważną nowością będzie wkroczenie gry w fazę otwartych Beta testów.**

Patch 0.21 datowany na 22 kwietnia 2014: dodano lokację Kurhan Mamaja.
Patch 0.22 datowany na 30 maja 2014: dodano kamuflaż do ubrań i mapę skrytek.
Patch 0.23 datowany na 17 czerwca 2014: zmiany w rozgrywce i ekwipunku.

III kwartał

Trzeci kwartał poświęcimy ulepszaniu gry z udziałem klanów. Planujemy uruchomienie wojen klanów o kontrolę nad poszczególnymi obszarami i wprowadzenie dla nich odrębnego rankingu. Również od tej chwili zamierzamy rozpocząć opowiadanie historii świata gry Survarium. Graczom udostępnimy szereg wewnątrz-fabularnych wydarzeń, udział w nich pozwoli na lepsze poznanie tego świata a także możliwość wpływania na jego przyszłość.

Patch 0.24 datowany na 8 sierpnia 2014: dodano dwie nowe lokacje.

IV kwartał

Na koniec roku w całości skupimy się na dopracowaniu trybu swobodnej gry. Pierwszy etap zostanie przeprowadzony na specjalnie do tego przystosowanych serwerach z zamkniętym dostępem, do których dopuszczeni zostaną tylko wybrani gracze. Naszym celem jest udostępnienie tego trybu na oficjalnych serwerach gry, tak aby wszyscy gracze mogli go ocenić.

Patch 0.25 datowany na 10 października 2014: dodano możliwość zakładania klanów przez graczy i ulepszania broni.
Patch 0.26 datowany na 12 grudnia 2014: dodano nowy rodzaj meczy w trybie PvP o nazwie Bitwa drużynowa i znacznie zmieniono system rozwoju postaci.

Zwracamy Waszą uwagę na to, że niniejszy terminarz to tylko nasze zamierzenia, mogą się zmienić w zależności od postępów w pracach nad grą. Jeżeli nasze plany ulegną zmianom, poinformujemy Was o tym na oficjalnej stronie gry.

Poprzedni Terminarz

terminarz

↑ Kliknij, by powiększyć.

Zaczynając od drugiego kwartału 2013 roku, twórcy będą udostępniać kolejne wersje gry Survarium. Działając według ściśle ustalonego planu, każda następna wzbogacona zostanie o nowe właściwości i opcje, jednocześnie wprowadzone zostaną pewne ulepszenia w samej grze:

0.1 - wersja Alpha (II kwartał 2013 roku)

Zaczynając od tej wersji, twórcy będą zapraszać graczy by pomogli w testowaniu gry. Wersja Alfa będzie pozbawiona wielu planowanych elementów i funkcji – te zostaną wprowadzone do produkcji w późniejszym czasie. Głównym celem przy tworzeniu tej wersji gry, będzie optymalizacja kodu sieciowego, klienta gry, sprawdzenie stabilności serwerów, badanie balansu rozgrywki oraz systemu obrażeń.

co nas czeka w tej wersji gry:

  • działający tryb PvP (tryb gry drużynowej);*
  • cztery mapy;*
  • dwie frakcje (Czarny Rynek i Włóczędzy);*
  • system zadań.*

0.2 - klany, rangi i osiągnięcia (II/III kwartał 2013 roku)

W tej wersji zostanie dodana funkcja umożliwiająca zakładanie klanów. W pierwszej wersji będzie dość ograniczona ale już w przyszłości umożliwi dodawanie nowych, interesujących opcji podczas tworzenia klanów.

Kluczowym elementem dodanym w tej wersji gry będzie system rankingów i osiągnięć. Twórcy rozwiną także mechanikę walki. Na tym etapie prac zostanie dodana możliwość walki wręcz oraz wspinania się na niskie przeszkody lub ich przeskakiwanie.

co nas czeka w tej wersji gry:

  • klany zakładane przez graczy (tylko podstawowe elementy);*
  • system rankingów i osiągnięć;
  • mechanika walki wręcz;
  • interakcja ze środowiskiem gry.

0.3 - globalna mapa (III kwartał 2013 roku)

Kluczowym elementem wprowadzonym w tej wersji gry, będzie globalna mapa oraz umożliwienie potyczek pomiędzy klanami o przejęcie i utrzymanie danego terytorium. Drugą nowością będzie system turniejów, dzięki któremu gracze będą mogli sprawdzić się w bezpośrednich starciach: który z nich jest najsilniejszy, najszybszy a który z kolei najcelniej strzela.

Ponadto twórcy gry chcą zaimplementować w tej wersji system, w którym zarówno indywidualni gracze jak i klany, miałyby możliwość wpływania na równowagę sił na danym serwerze, np.: konfrontacja pomiędzy Włóczęgami a Czarnym Rynkiem.

Ostatnim dodatkiem w tej wersji będzie nowa mapa gry.

co nas czeka w tej wersji gry:

  • globalna mapa;
  • system turniejów;
  • wpływ graczy na rozwój wydarzeń;
  • piąta mapa.*

0.4 - modyfikacja przedmiotów (III/IV kwartał 2013 roku)

Jednym z najważniejszych elementów gry Survarium, jest możliwość poszukiwania i modyfikacji przedmiotów. Począwszy od wersji 0.4, gracz będzie mógł zdobyć różnego rodzaju części oraz moduły, dzięki którym ulepszy posiadane przedmioty.

Drugą ważną nowością będzie wprowadzenie dwóch nowych frakcji.

co nas czeka w tej wersji gry:

  • poszukiwanie i modyfikacja przedmiotów (ang. crafting);
  • dwie kolejne frakcje.*

0.5 - wersja beta (IV kwartał 2013 roku)

Pod koniec tego roku gra wejdzie w fazę Beta i tym samym zostanie udostępniona dla wszystkich chętnych graczy, już bez wymaganych zaproszeń. Twórcy tytułu zapowiadają, że w obliczu nagłego napływu nowych graczy mogą nastąpić czasowe przerwy w działaniu serwerów gry.

Dodatkowo wprowadzone zostaną dwa systemy: ulepszania klanów oraz handlu pomiędzy graczami.

co nas czeka w tej wersji gry:

  • system ulepszania klanów;
  • system handlu;
  • otwarty dostęp do gry.

Powyżej plany studia na rok 2013. Co dalej? Twórcy nie zamierzają na tym poprzestać, ciągle będą dodawać nowe mapy, frakcje i przedmioty, a także wprowadzać masę zmian w samej grze aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić swój tytuł. Co się zaś tyczy kolejnego roku, na razie największa, zaplanowana zmiana to wprowadzenie nowego trybu gry.

0.8 - nowy tryb gry (II/III kwartał 2014 roku)

  • kolejny tryb gry.

  • *elementy które dotychczas zostały wprowadzone do gry. Stan na grudzień 2014 roku.
    **w pierwszej kolejności otwarta Beta wersja gry Survarium zostanie udostępniona dla rosyjskojęzycznych graczy, angielskojęzyczna wersja gry może być opóźniona.