Seria aktualizacji gry do wersji 0.27

patch
Miło nam poinformować, że aktualizacja 0.27 jest już dostępna. W rozwinięciu newsa spis tego co też seria nowych patchy wnosi do gry:

UWAGA: W związku z wprowadzeniem zmian dotyczących zdobywanego doświadczenia i reputacji zmieniliśmy także ich poziomy niezbędne do osiągnięcia kolejnych poziomów. Bieżące doświadczenie i reputacja graczy zostały przeliczone tak, aby postępy wymagane do zdobycia kolejnego poziomu pozostały bez zmian.

Znacznym zmianom uległa mechanika utraty pocisków w walce. Teraz nie ma pojęcia „magazyn”, który określał maksymalną liczbę naboi, których można było użyć w jednej bitwie. Pozostaje jednak ograniczenie co do liczby naboi, które można mieć w swoim plecaku. Waluta za zużyte naboje jest automatycznie odliczana z konta po walce. Jeżeli po walce na twoim koncie wartość spadnie poniżej zera, będziesz mieć możliwość, by rozpocząć walkę, używając bezpłatnego wyposażenia. W związku z tą zmianą automatycznie sprzedaliśmy w cenie kupna wszystkie naboje, które zostały już kupione przez graczy.

Lista zmian wprowadzona w łatce 0.27a

Zmiany w rozgrywce:

  • Dodano nowy rodzaj meczu w trybie PvP o nazwie „Badanie”;
  • wprowadzono zmiany w systemie zadań frakcji;
  • teraz gracze mają możliwość wykonania trzech losowych zadań w ciągu dnia. Nagroda zależy od tego, czy gracz wykona zadanie na „brąz”, „srebro” czy „złoto”;
  • dodano system nagród za udane akcje w walce;
  • zmieniono ilość Punkty Doświadczenia, reputacji i srebra zdobywanych przez gracza za wykonywanie działań podczas walki;
  • dodano możliwość wyboru trybu gry w bitwie losowej;
  • usunięto bonus za zdobycie pierwszych trzech zwycięstw w ciągu dnia;
  • dodano krwotok w przypadku krytycznej rany tułowia;
  • kule i sidła mogą wywołać krwotok; prawdopodobieństwo zależy od używanego wyposażenia i typu pocisku;
  • teraz przedmioty wyposażenia mogą posiadać losowy modyfikator „ochrona przed krwotokiem”;
  • artefakt Onyks: siła aktywnego efektu została zredukowana z 95% do 50% odbicia zadawanych obrażeń;
  • zmniejszono spadek obrażeń wraz z odległością dla wszystkich rodzajów broni snajperskiej;
  • zmniejszono prawdopodobieństwo krytycznego uszkodzenia w przypadku niskiego stopnia zużycia przedmiotu;
  • zmieniono mechanikę przebijania powierzchni: teraz prawdopodobieństwo przebicia i zadawane obrażenia zależą od kąta wlotu pocisku;
  • zmieniono modyfikatory obrażeń i penetracji pocisków, aby uwzględnić zmiany w mechanice przebijania;
  • zmieniono formułę obliczania prawdopodobieństwa znalezienia przedmiotu w walce drużynowej;
  • koszt naprawy wzrósł do 20% początkowej ceny przedmiotu;
  • koszt sprzedaży wyposażenia do sklepu obniżono do 15% początkowej ceny przedmiotu;
  • teraz koszt naprawy i sprzedaży przedmiotu zależy od liczby korzystnych modyfikatorów.

Zmiany w wyposażeniu i uzbrojeniu:

  • lista broni premium została uzupełniona o nowe egzemplarze: Neostead 2000, AK-74U Korsar, AKM 65 r., AK-74N 82 r., Wepr-12 Molot, AK-12 M1, SKS-MF, Wepr Skitalec, Saiga-12s, WSK-94 Chranitel;
  • w sprzedaży pojawiły się nowe rodzaje medykamentów;
  • do zakupu amunicji nie potrzeba już reputacji, wszystkie typy amunicji dostępne są od razu;
  • WSS Wintoriez: zasięg zwiększono do 100;
  • IŻ-27 Lancaster: obrażenia zwiększono do 110, czas celowania wydłużono do 0,35 s;
  • SOCOM 16: obrażenia zmniejszono do 75, szybkostrzelność zredukowano do 250, pojemność magazynka zwiększono do 20;
  • SR-3M Wichr: pojemność magazynka zwiększono do 30;
  • SR-3M Wichr przeniesiono na 12 poziom wyposażenia;
  • zestaw przeciwchemiczny włóczęgów przeniesiono na 3 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia reputacji „Doświadczony”;
  • SOCOM przeniesiono na 13 poziom wyposażenia;
  • od teraz Antytoksynę można kupić tylko u frakcji Osadnicy Skraju;
  • PP-19-01 Witiaź przeniesiono na 5 poziom wyposażenia, obrażenia zwiększono do 45;
  • zestaw pancerza szturmowego Armii Odrodzenia przeniesiono na 10 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia stopnia chorążego;
  • zestaw stalkera osadników Skraju przeniesiono na 10 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia reputacji „Oddany”;
  • w związku ze zmianą poziomu wyposażenia zmienił się także podstawowy koszt niektórych przedmiotów;
  • AKS-74U: obrażenia zmniejszono do 45;
  • dodano nową broń: Saiga-12 (12 poziom);
  • Broń SKS: obrażenia zmniejszono do 60;
  • Broń ASh-12: szybkostrzelność wzrosła do 600, siła powstrzymująca do 80%;
  • Broń 9А-91: zasięg zwiększono do 50;
  • kamizelka kuloodporna „Pielgrzym”: do pojemności kieszeni dodano +2;
  • spodnie „Pielgrzym”: kieszonkę na środki specjalne zastąpiono pojemnikiem na artefakty, dodano modyfikator zmniejszający zużycie energii.
  • dodano nową broń: PKP Pieczenieg (15 poziom);
  • dodano nową broń: Wepr-12 (12 poziom);
  • dodano nową broń: SOK-94 (6 poziom);
  • AK-12: obrażenia zmniejszono do 50, penetrację do 40.

Zmiany w interfejsie użytkownika:

  • dodano procentową wartość ogólnego stanu zdrowia;
  • dodano okno z podziałem broni i wyposażenia na poziomy reputacji frakcji;
  • ze sklepu i magazynu usunięto wyświetlanie amunicji;
  • teraz przy realizacji działań dających doświadczenie, reputację lub pieniądze w walce gracz otrzyma krótki komunikat (można wyłączyć w ustawieniach gry);
  • do okna z wynikami bitwy dodano informację z liczbą punktów doświadczenia i reputacji potrzebnych do osiągnięcia kolejnego poziomu.

Lista naprawionych błędów:

  • usunięto wiele błędów resynchronizacji i awarii w grze.

Lista zmian wprowadzona w łatce 0.27b

Zmiany w rozgrywce:

  • minimalny wymagany do wykonania zadania poziom podwyższono o 1. Teraz trzeba użyć wyposażenia bieżącego lub wcześniejszego poziomu, aby wykonać zadania frakcji;
  • stopień trudności niektórych zadań podwyższono tak, by były one porównywalne ze stopniem trudności większości zadań; zmiany dotyczą zadań, polegających na dokonaniu zabójstw strzałem w głowę (15 strzałów w głowę dziennie za złoto), zabicie przeciwników (75 zabójstw dziennie za złoto), zdobycie nagród (50 nagród dziennie za złoto);
  • teraz efekt leczenia apteczek zostaje wstrzymany, jeśli gracz otrzymuje jakiekolwiek obrażenia;

Lista naprawionych błędów:

  • poprawiono wyświetlanie niektórych broni (brak tekstur);
  • ikonki broni premium zmieniono na nowe;
  • naprawiono błąd, polegający na nieprawidłowym podliczaniu zużytych środków specjalnych;
  • poprawiono wyświetlanie rankingu na ekranie statystyk po zakończeniu bitwy;
  • komunikaty tekstowe związane z zadaniami zmieniono na bardziej zrozumiałe;
  • naprawiono błąd synchronizacji podczas zmiany profilu wyposażenia.

Podziel się


Skomentuj

  • oskar partyka

    ciekawe kiedy będzie 27c bo z a i b mam bardzo duże problemy i przez nie nie mogę zmienić frakcji :(