Seria aktualizacji gry do wersji 0.27

UWAGA: W związku z wprowadzeniem zmian dotyczących zdobywanego doświadczenia i reputacji zmieniliśmy także ich poziomy niezbędne do osiągnięcia kolejnych poziomów. Bieżące doświadczenie i reputacja graczy zostały przeliczone tak, aby postępy wymagane do zdobycia kolejnego poziomu pozostały bez zmian.
Znacznym zmianom uległa mechanika utraty pocisków w walce. Teraz nie ma pojęcia „magazyn”, który określał maksymalną liczbę naboi, których można było użyć w jednej bitwie. Pozostaje jednak ograniczenie co do liczby naboi, które można mieć w swoim plecaku. Waluta za zużyte naboje jest automatycznie odliczana z konta po walce. Jeżeli po walce na twoim koncie wartość spadnie poniżej zera, będziesz mieć możliwość, by rozpocząć walkę, używając bezpłatnego wyposażenia. W związku z tą zmianą automatycznie sprzedaliśmy w cenie kupna wszystkie naboje, które zostały już kupione przez graczy.
Lista zmian wprowadzona w łatce 0.27a
Zmiany w rozgrywce:
- Dodano nowy rodzaj meczu w trybie PvP o nazwie „Badanie”;
- wprowadzono zmiany w systemie zadań frakcji;
- teraz gracze mają możliwość wykonania trzech losowych zadań w ciągu dnia. Nagroda zależy od tego, czy gracz wykona zadanie na „brąz”, „srebro” czy „złoto”;
- dodano system nagród za udane akcje w walce;
- zmieniono ilość Punkty Doświadczenia, reputacji i srebra zdobywanych przez gracza za wykonywanie działań podczas walki;
- dodano możliwość wyboru trybu gry w bitwie losowej;
- usunięto bonus za zdobycie pierwszych trzech zwycięstw w ciągu dnia;
- dodano krwotok w przypadku krytycznej rany tułowia;
- kule i sidła mogą wywołać krwotok; prawdopodobieństwo zależy od używanego wyposażenia i typu pocisku;
- teraz przedmioty wyposażenia mogą posiadać losowy modyfikator „ochrona przed krwotokiem”;
- artefakt Onyks: siła aktywnego efektu została zredukowana z 95% do 50% odbicia zadawanych obrażeń;
- zmniejszono spadek obrażeń wraz z odległością dla wszystkich rodzajów broni snajperskiej;
- zmniejszono prawdopodobieństwo krytycznego uszkodzenia w przypadku niskiego stopnia zużycia przedmiotu;
- zmieniono mechanikę przebijania powierzchni: teraz prawdopodobieństwo przebicia i zadawane obrażenia zależą od kąta wlotu pocisku;
- zmieniono modyfikatory obrażeń i penetracji pocisków, aby uwzględnić zmiany w mechanice przebijania;
- zmieniono formułę obliczania prawdopodobieństwa znalezienia przedmiotu w walce drużynowej;
- koszt naprawy wzrósł do 20% początkowej ceny przedmiotu;
- koszt sprzedaży wyposażenia do sklepu obniżono do 15% początkowej ceny przedmiotu;
- teraz koszt naprawy i sprzedaży przedmiotu zależy od liczby korzystnych modyfikatorów.
Zmiany w wyposażeniu i uzbrojeniu:
- lista broni premium została uzupełniona o nowe egzemplarze: Neostead 2000, AK-74U Korsar, AKM 65 r., AK-74N 82 r., Wepr-12 Molot, AK-12 M1, SKS-MF, Wepr Skitalec, Saiga-12s, WSK-94 Chranitel;
- w sprzedaży pojawiły się nowe rodzaje medykamentów;
- do zakupu amunicji nie potrzeba już reputacji, wszystkie typy amunicji dostępne są od razu;
- WSS Wintoriez: zasięg zwiększono do 100;
- IŻ-27 Lancaster: obrażenia zwiększono do 110, czas celowania wydłużono do 0,35 s;
- SOCOM 16: obrażenia zmniejszono do 75, szybkostrzelność zredukowano do 250, pojemność magazynka zwiększono do 20;
- SR-3M Wichr: pojemność magazynka zwiększono do 30;
- SR-3M Wichr przeniesiono na 12 poziom wyposażenia;
- zestaw przeciwchemiczny włóczęgów przeniesiono na 3 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia reputacji „Doświadczony”;
- SOCOM przeniesiono na 13 poziom wyposażenia;
- od teraz Antytoksynę można kupić tylko u frakcji Osadnicy Skraju;
- PP-19-01 Witiaź przeniesiono na 5 poziom wyposażenia, obrażenia zwiększono do 45;
- zestaw pancerza szturmowego Armii Odrodzenia przeniesiono na 10 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia stopnia chorążego;
- zestaw stalkera osadników Skraju przeniesiono na 10 poziom wyposażenia; teraz wymaga osiągnięcia reputacji „Oddany”;
- w związku ze zmianą poziomu wyposażenia zmienił się także podstawowy koszt niektórych przedmiotów;
- AKS-74U: obrażenia zmniejszono do 45;
- dodano nową broń: Saiga-12 (12 poziom);
- Broń SKS: obrażenia zmniejszono do 60;
- Broń ASh-12: szybkostrzelność wzrosła do 600, siła powstrzymująca do 80%;
- Broń 9А-91: zasięg zwiększono do 50;
- kamizelka kuloodporna „Pielgrzym”: do pojemności kieszeni dodano +2;
- spodnie „Pielgrzym”: kieszonkę na środki specjalne zastąpiono pojemnikiem na artefakty, dodano modyfikator zmniejszający zużycie energii.
- dodano nową broń: PKP Pieczenieg (15 poziom);
- dodano nową broń: Wepr-12 (12 poziom);
- dodano nową broń: SOK-94 (6 poziom);
- AK-12: obrażenia zmniejszono do 50, penetrację do 40.
Zmiany w interfejsie użytkownika:
- dodano procentową wartość ogólnego stanu zdrowia;
- dodano okno z podziałem broni i wyposażenia na poziomy reputacji frakcji;
- ze sklepu i magazynu usunięto wyświetlanie amunicji;
- teraz przy realizacji działań dających doświadczenie, reputację lub pieniądze w walce gracz otrzyma krótki komunikat (można wyłączyć w ustawieniach gry);
- do okna z wynikami bitwy dodano informację z liczbą punktów doświadczenia i reputacji potrzebnych do osiągnięcia kolejnego poziomu.
Lista naprawionych błędów:
- usunięto wiele błędów resynchronizacji i awarii w grze.
Lista zmian wprowadzona w łatce 0.27b
Zmiany w rozgrywce:
- minimalny wymagany do wykonania zadania poziom podwyższono o 1. Teraz trzeba użyć wyposażenia bieżącego lub wcześniejszego poziomu, aby wykonać zadania frakcji;
- stopień trudności niektórych zadań podwyższono tak, by były one porównywalne ze stopniem trudności większości zadań; zmiany dotyczą zadań, polegających na dokonaniu zabójstw strzałem w głowę (15 strzałów w głowę dziennie za złoto), zabicie przeciwników (75 zabójstw dziennie za złoto), zdobycie nagród (50 nagród dziennie za złoto);
- teraz efekt leczenia apteczek zostaje wstrzymany, jeśli gracz otrzymuje jakiekolwiek obrażenia;
Lista naprawionych błędów:
- poprawiono wyświetlanie niektórych broni (brak tekstur);
- ikonki broni premium zmieniono na nowe;
- naprawiono błąd, polegający na nieprawidłowym podliczaniu zużytych środków specjalnych;
- poprawiono wyświetlanie rankingu na ekranie statystyk po zakończeniu bitwy;
- komunikaty tekstowe związane z zadaniami zmieniono na bardziej zrozumiałe;
- naprawiono błąd synchronizacji podczas zmiany profilu wyposażenia.
Skomentuj