Patch 0.20a

patch
W najbliższy poniedziałek czyli 17 marca ok. godziny 9:00 czasu polskiego, klient gry zostanie zaktualizowany do wersji 0.20a. Jest to kolejna tak duża łatka, dzięki której w grze pojawi się wiele nowych elementów i poprawione zostaną już istniejące. Niestety aktualizacja znowu spowoduje wyczyszczenie dotychczasowego postępu w grze i każdy tester będzie musiał zaczynać wszystko od początku. Na szczęście studio Vostok Games wynagradza tę niedogodność z nawiązką – każde 1000 punktów dotychczas zdobytego doświadczenia zostanie zamienione na 2.5 Złotych Rubli czyli walutę Premium. Ponadto zaczniemy grę nieco lepiej wyposażeni, co powinno zaoszczędzić frustracji nowym graczom.

Zmiany ogólne:

  • Dodano wsparcie dla oddziałów w grze do maksymalnie trzech osób. Od teraz, gdy jesteśmy w jednym oddziale, dołączając do gry zaczynamy mecz wraz ze swoimi towarzyszami w tej samej drużynie;
  • dodano uzbrojenie do wyposażenia frakcji Armia Odrodzenia (ang. The Renaissance Army) – karabinek AKM – oraz Osadnicy Skraju (ang. The Fringe Settlers) – karabin SKS;
  • możliwość aktywacji konta Premium, które przyspieszają zdobywanie doświadczenia, reputacji oraz pieniędzy o 50%. Gracze, którzy zakupili jeden z Pakietów Założyciela otrzymają specjalny kod umożliwiający aktywację konta Premium. Każdy kod jest przypisany do określonego konta i nie może być wykorzystany przez innego użytkownika;
  • zmieniono mechanikę przyznawania graczom zadań. Od teraz każda frakcja przydziela graczowi tylko jedno zadanie dziennie. Wykonanie zadania zwiększa lojalność pomiędzy graczem a daną frakcją. Kontynuacja wykonywania zadań zwiększy poziom lojalności do 25%, z kolei niepowodzenie w wykonaniu zadania spowoduje anulowanie punktów lojalności. Gracz będzie mógł zamienić niewygodne dla niego zadanie na inne z zaproponowanej listy, przy tej zmianie punkty lojalności zmniejszają się o 5%;
  • każdy nowy gracz na początek otrzymuje pistolet PCA oraz karabin Mosin;
  • dodano dwie nowe bronie do arsenału frakcji Włóczędzy (ang. Scavengers) – Cypress oraz strzelbę MP-153 Bajkał;
  • dodano nową broń do arsenału frakcji Czarny Rynek (ang. Black Market) – karabin Winchester 1894;
  • karabinek SMG Vityaz został usunięty ze sklepu i być może w przyszłości pojawi się jako broń ekskluzywna lub jako nagroda;
  • u wszystkich frakcji pojawią się nowe zadania;
  • dodano powiadomienie w momencie gdy osiągniemy nową rangę reputacji z daną frakcją;
  • dodano dynamiczne światło w efektach cząsteczkowych (partykuł).

Zmiany w interfejsie gry:

  • Zmieniono pozycję mini-mapy, od teraz znajduje się w lewym dolnym rogu. W przyszłości będzie można zmienić jej pozycję dzięki opcji w menu;
  • zmieniono wygląd celownika oraz wskaźnika postrzału, od teraz wielkość wskaźnika postrzału jest zależna od zadanych obrażeń;
  • wygląd wskaźników zmienia się w zależności od aktualnie używanego sprzętu;
  • dodano wskaźnik wytrzymałości;
  • dodano możliwość poinformowania sojuszników o zauważonych przeciwnikach;
  • zmieniono wygląd okna z danymi statystycznymi, które pojawiają się po zakończonym meczu. Od teraz można sprawdzić statystyki wszystkich graczy łącznie z bronią, której używali;
  • dodano różne oznaczenia i dźwięki w przypadku przebicia kamizelki, odbicia pocisku oraz rykoszetu;
  • dodano wizualny efekt przebywania w obszarze radioaktywnym;
  • nie możesz podnieść artefaktu trzymając w dłoniach baterię;
  • nie możesz rozbroić potrzasku trzymając w dłoniach baterię;
  • gdy zabijesz przeciwnika gdy ten umieszczał baterię w pojemniku, to bateria spadnie na ziemię.

Zmiany w balansie gry:

  • Zmiany na lokacjach Szkoła (ang. School), Stacja Radarowa „Vostok” (ang. Vostok Radar Station) oraz Fort Tarakanów (ang. Tarakanovsky Fort);
  • zbalansowano statystyki broni, amunicji oraz pancerzy;
  • od teraz plecak z miejscem na artefakty jest dostępny dla nowych graczy;
  • zmniejszono wagę artefaktu Ostróżka (ang. Larkspur);
  • zmniejszono wagę większości rodzajów amunicji.

Naprawione błędy:

  • Naprawiono możliwość zabrania baterii w biegu;
  • naprawiono błąd związany z używaniem anestetyków po przez zmniejszenie ich skuteczności;
  • naprawiono błąd związany z wpływem wagi ekwipunku na szybkość poruszania się;
  • naprawiono błąd dotyczący używania apteczek – od teraz poprawnie leczą obrażenia krytyczne;
  • naprawiono błąd krytyczny pojawiający się w trakcie próby zmiany w ekwipunku podczas, gdy gracz jest już zaopatrzony w potrzask;
  • naprawiono błąd krytyczny pojawiający się wraz z końcem meczu, gdy gracz ma aktywowany artefakt;
  • naprawiono błąd krytyczny pojawiający się w lobby gry podczas dokonywania przez gracza częstych zmian w ekwipunku;
  • naprawiono błąd krytyczny pojawiający się po zakończeniu meczu, podczas gdy jeden z graczy właśnie opuszczał grę;
  • naprawiono błąd związany z obliczaniem danych na podstawie których wyłaniano Najlepszego Snajpera (ang. The Best Sniper);
  • naprawiono wygląd cienia naszego gracza w kamerze pierwszoosobowej;
  • naprawiono różne błędy synchronizacji klienta z serwerem głównym.

Podziel się


Skomentuj