Nadchodzący patch 0.26

0.26
Nadszedł czas na kolejną aktualizację, którą już niedługo będziecie mogli sami sprawdzić na specjalnym Publicznym Serwerze Testowym. Vostok Games nadal pracuje nad poprawą optymalizacji i stabilności gry, szczególną uwagę przywiązują do poprawy działania gry na słabszych komputerach, niekiedy domagających się poprawy osiągów o 20-30%.

Drzewo umiejętności – strzelanie i trening fizyczny

Stopniowo wprowadzany jest do gry zmodyfikowany system umiejętności bohatera. Pojedynczy „sznur” został zastąpiony czymś bardziej przypominającym tytułowe drzewo. Każda gałąź zawiera pięć poziomów rozwoju umiejętności, pierwsza z nich jest zawsze dostępna. By odblokować dalsze umiejętności w danej gałęzi, musicie odpowiednio rozwinąć poprzednie. Na każdą umiejętność przypada od jednego do pięciu punktów, zależnie od jej rodzaju. Każda gałąź została zaprojektowana z myślą o zastosowaniu jej przy wielu stylach gry.


Gałąź treningu strzeleckiego zawiera zarówno umiejętności poprawiające celność, jak i te odpowiadające za sprawniejsze poruszanie się podczas celowania. Na piątym poziomie możecie wybrać między Terminatorem, umożliwiającym używanie dwóch broni dwuręcznych, oraz Loot-seeker, który zamienia drugie miejsce na broń pojemnikiem na dowolny przedmiot.

Gałąź treningu fizycznego zawiera umiejętności odpowiedzialne za zwiększoną prędkość i wytrzymałość bohatera, jak i te zwiększające jego maksymalny udźwig, odległość rzutu granatem, oraz zmniejszone obrażenia od upadku. Na piątym poziomie możecie wybrać dwie umiejętności – Dash, umożliwiający sprint nawet gdy postać jest przeciążona, oraz Heavyweight, który zmniejsza wpływ wagi na prędkość poruszania się bohatera, jednak odbiera mu możliwość sprintu.

Drużynowy Deathmatch

Nadal trwają pracę nad urozmaiceniem potyczek w trybie PvP. Nowy tryb gry zakłada walkę aż do całkowitego unicestwienia drużyny przeciwnika. Każdy z zespołów posiada ograniczoną liczbę punktów, które traci wraz ze śmiercią jednego z jej członków. Gdy liczba punktów spadnie do zera, nie będzie możliwe odrodzenie się po śmierci, jednak wciąż żyjący gracze mogą zniwelować przewagę punktową i wybić drużynę przeciwnika tym samym wygrywając bitwę.


Nowe bronie

Wraz z nadchodzącą aktualizacją wiele nowych broni zostanie wprowadzonych do gry. Arsenał Osadników Skraju poszerzy się o PP-2000 o kalibrze poniżej 9mm, wielkokalibrowy karabin snajperski WSSK Wychłop, oraz wielkokalibrowy karabin szturmowy ASh-12. Z kolei wyposażenie Armii Odrodzenia zostanie wzbogacone o legendarny Karabin Wyborowy Draganowa, oraz nowoczesną wersję równie kultowego Kałasznikowa AK-12 SMG. Dodatkowo do gry zostanie wprowadzony karabin wyborowy SOCOM 16, dostępny jedynie jako nagroda po meczu.


Schematy wyposażenia

W nowej wersji zyskacie możliwość zapisania kilku schematów wyposażenia. Są one zestawem broni, odzieży, amunicji oraz dodatkowego wyposażenia które możecie zmieniać w oczekiwaniu na odrodzenie w bitwie. Każda taka zmiana zajmuję trochę czasu, więc nadużywanie tej możliwości znacząco wpłynie na Wasze wyniki. Pamiętajcie też o tym, że jeżeli stworzycie kilka schematów opartych na sprzęcie z różnych poziomów, system doboru przeciwników dobierze oponentów do poziomu najlepszego z nich. System ten będzie sprawdzany na serwerze testowym, możliwe że zostanie zmieniony zależnie od wyników testów.


Nowy ekran zwycięstwa

Zostanie zmieniony również wygląd okna z wynikami bitwy, by pokazywał graczom więcej informacji. Będziecie mogli teraz ujrzeć na nim zmianę Waszej reputacji po bitwie, doświadczenie oraz przychody i wydatki z potyczki. Będziecie dokładnie wiedzieli, ile pieniędzy pochłonął konkretny przedmiot lub broń. Dodatkowo po kliknięciu na pseudonim innego gracza, zobaczycie wszystkie jego przedmioty użyte w bitwie.


Pamiętajcie, że nie są to wszystkie zmiany jakich dokona ta aktualizacja. Pełna lista zmian zostanie opublikowana w momencie startu Publicznego Serwera Testowego.


Podziel się


Skomentuj