vostok_team

Najważniejsze osoby ze studia Vostok Games odpowiedzialne za projekt Survarium:

didenko

RUSŁAN DIDENKO

kierownik projektu / project lead

  • (kierownik projektu S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • kierownik projektu S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
  • główny projektant gry S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo
  • programista LUA gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

dział projektowania gry

sytjanow

ALEKSIEJ SYTJANOW

główny projektant i scenarzysta gry / lead game designer

  • (główny projektant i scenarzysta gry S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • główny projektant i scenarzysta gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

gatilov

NIKOŁAJ GATIŁOW

dyrektor artystyczny / art director

  • (dyrektor artystyczny projektu S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • główny artysta-grafik lub projektant postaci w projektach studiów KochMedia, Meridian’93, 1C Games, SOE Sony, Oberon, EA UK i innych

prorok

WASILIJ PROROK

projektant gry / game designer







kriżanowskij

ARTIOM KRIŻANOWSKIJ

artysta techniczny / technical artist

  • (artysta techniczny gry S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • artysta techniczny w projektach studia Graviteam i grze World of Warplanes.



dargalon

WŁODZIMIERZ „DARGALON” SAWIN

realizator dźwięku / sound engineer







dział grafiki

didok

ANATOLIJ DIDOK

grafik postaci / character artist

  • (projektant postaci w projekcie S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • projektant postaci w grach EverQuest III, Disciples III, CrimeCraft i innych.



czekalenko

ALEKSIEJ CZEKALENKO

starszy grafik oprawy wizualnej otoczenia / senior environment artist

  • grafik oprawy wizualnej otoczenia w projektach studiów Midway, EA Sports, EA, Crytek Ukraine.



mironow

KONSTANTIN MIRONOW

grafik 3D / 3D artist

  • (3D modeller w projekcie S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • projektant lokacji do gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
  • projektant lokacji do gry S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

kupowiec

NATALIA KUPOWIEC

grafik środowiska 3D / 3D environment artist







tereszczenko

TARAS TERESZCZENKO

grafik efektów wizualnych / FX artist







zagorodnij

JEWGENIJ ZAGORODNIJ

projektant lokacji / environment artist







żukow

SIERGIEJ ŻUKOW

animator 3D / 3D animation artist

  • (animator 3D w projekcie S.T.A.L.K.E.R. 2)





dmitry_butenko

DMITRY BUTENKO

grafik 3D / 3D artist







dział programowania

jassenew

DMITRIJ JASENEW

główny programista / lead programmer

  • (główny programista gry S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • główny programista gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
  • główny programista gry S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo
  • programista gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

kolomiec

ANDRIEJ KOŁOMIEC

główny programista / lead programmer

  • (główny programista gry S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • główny programista gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
  • główny programista gry S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo
  • starszy programista gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

partas

NIKOŁAJ PARTAS

programista oprawy wizualnej / render programmist

  • (programista grafiki 3D w projekcie S.T.A.L.K.E.R. 2)





dział marketingu i PR

jaworski

OLEG JAWORSKI

dyrektor działu marketingu i PR / PR & marketing director

  • (dyrektor działu PR projektu S.T.A.L.K.E.R. 2)
  • dyrektor działu PR projektu S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci
  • PR manager projektu S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo
  • PR manager projektu S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

kozłowskij

ANDRIJASZ KOZŁOWSKIJ

PR manager / PR manager







murygin

WIACZESŁAW MURYGIN

community manager / community manager







mullin

JOE MULLIN

community manager / community manager

  • community manager studia GSC Game World.





() prace nad projektem S.T.A.L.K.E.R. 2 zostały wstrzymane 9 grudnia 2011 roku.