drzewkoumiej

Szczegółowy opis Drzewka Umiejętności podzielonego na pięć głównych gałęzi:


Punkty umiejętności

Każda gałąź zawiera pięć poziomów umiejętności. Umiejętności poziomu pierwszego są zawsze odblokowane. Aby odblokować kolejne poziomy umiejętności, należy przeznaczyć określoną ilość dostępnych punktów na umiejętności wybranej gałęzi. Niektóre umiejętności mogą być ulepszone nawet do pięciu razy, w zależności od rodzaju umiejętności i otrzymywanego dzięki niej bonusu. Każdą gałąź zaprojektowano w taki sposób, aby jednocześnie dopasować do kilku stylów gry.

dostepnepunkty

Na ulepszanie danej umiejętności przydzielamy punkty umiejętności otrzymywane wraz z awansem bohatera na kolejny poziom. Odblokować wszystkie gałęzie Drzewka Umiejętności nie mają szans nawet gracze z maksymalnym poziomem i dlatego do przydzielania punktów umiejętności należy podchodzić z rozwagą.


umstrzel

Trening strzelecki

Gałąź przygotowania strzeleckiego zawiera umiejętności zarówno podnoszące precyzję strzelania, jak i pozwalające na szybsze poruszanie się w trakcie celowania. Na poziomie piątym możecie wybrać między umiejętnością Terminator, która pozwoli na zabranie dwóch broni dwuręcznych a umiejętnością Posłaniec, dzięki której w dodatkowym, przeznaczonym na broń miejscu, możecie umieszczać środki specjalne.

POZIOM I

  • Szybka reakcja [x5]
    +2% do szybkości celowania [maks. +10%]
  • Pozycja bojowa [x5]
    +1% do prędkości poruszania się podczas celowania [maks. +5%]

poziom1

POZIOM II

  • Opanowanie spustu [x3]
    +4% do szybkości pociągania za spust [maks. +12%]
  • Zręczne dłonie [x2]
    +7,5% do szybkości zmiany broni [maks. +15%].

poziom2

POZIOM III

  • Żelazne płuca [x3]
    +15% do czasu wstrzymania oddechu [maks. +45%]
  • Celność [x5]
    +2% do precyzji przy strzale z biodra [maks. +10%]
  • Twardy orzech [x5]
    +2% do precyzji w ruchu [maks. +10%]
  • Przeładowanie [x3]
    +2% do szybkości przeładowania [maks. +6%]

poziom3

POZIOM IV

  • Zestaw bojowy [x1]
    +1 do ładownic
  • Spokój [x5]
    -10% do kary do rozrzutu przy zranieniu rąk [maks. -50%]
  • Noszenie broni [x1]
    anulowana jest kara dotycząca prędkości poruszania się w przypadku noszenia dużej broni

poziom4

POZIOM V

  • Terminator [x1]
    możesz wziąć do walki dwie ręczne bronie
  • Posłaniec [x1]
    otrzymujesz dodatkowe miejsce na specjalne środki, ale nie możesz używać drugiej broni

poziom5


Wróć na górę


umfiz

Trening fizyczny

Gałąź związana z przygotowaniem fizycznym obejmuje umiejętności zarówno podnoszące szybkość i wytrzymałość, ale także zwiększające udźwig, odległość rzutu granatem jak i niwelujące obrażenia przy upadku z wysoka. Na piątym poziomie możecie wybrać między umiejętnością Sprint, pozwalającą wykorzystać sprint w trakcie przeładunku broni a umiejętnością Mocarz, która niweluje wpływ ogólnej wagi na szybkość biegu, ale za to w zamian zabiera możliwość biegu.

POZIOM I

  • Wytrzymałość [x5]
    -2% do zużycia energii [maks. -10%]
  • Oddech [x5]
    +2% do szybkości odzyskiwania energii [maks. +10%]

poziom11

POZIOM II

  • Grenadier [x2]
    +10% do odległości rzutu [maks. +20%]
  • Siłacz [x5]
    +2kg. do udźwigu [maks. +10kg]
  • Młot [x3]
    będzie dostępne w najbliższych aktualizacjach.

poziom22

POZIOM III

  • Desantowiec [x2]
    -15% do obrażeń przy upadku [maks. -30%]
  • Porywczy [x5]
    +1% do szybkości poruszania się [maks. +5%]
  • Pakowacz [x5]
    -5% do wpływu wagi na prędkość poruszania się [maks. +5%]
  • Skok z nożem [x1]
    będzie dostępne w najbliższych aktualizacjach

poziom33

POZIOM IV

  • Drugi oddech [x2]
    +10% do odzyskania energii po zabiciu przeciwnika [maks. +20%]
  • Niepowstrzymany [x5]
    -5% do utraty energii przy zranieniu [maks. -25%]

poziom44

POZIOM V

  • Sprint [x1]
    możesz biec, kiedy jesteś przeciążony
  • Mocarz [x1]
    udźwig nie wpływa już na prędkość poruszania się, ale nie możesz biec

poziom55


Wróć na górę


wiedza1

Wiedza o świecie

Umiejętności te pozwolą ci czerpać znacznie więcej korzyści z anomalii i artefaktów. Ponadto, są bardzo przydatne do ochrony przed niepożądanym działaniem anomalii.

POZIOM I

  • Koncentracja [x5]
    -5% do szybkości zniszczenia anomalii [maks. -25%]
  • Opór [x5]
    -2% do obrażeń otrzymywanych wskutek działania anomalii [maks. -10%]

poziom1

POZIOM II

  • Moc artefaktów [x3]
    +10% do siły pasywnego bonusu artefaktów [maks. +30%]
  • Używanie artefaktów [x1]
    umożliwia używanie artefaktów
  • Obrona Lasu [x5]
    -3% do obrażeń od ran postrzałowych i odłamków będąc wewnątrz anomalii [maks. -15%]

poziom2

POZIOM III

  • Znajomość artefaktów [x5]
    +6% do czasu trwania aktywnego efektu artefaktów [maks.+30%]
  • Adaptacja [x5]
    +15sek. do stopniowego zyskiwania odporności na negatywne działanie anomalii będąc w jej wnętrzu [maks. 75sek.]
  • Wybaczenie Lasu [x2]
    +1% do odporności na negatywne działanie anomalii aż do osiągnięcia całkowitej odporności [maks. 2%]

poziomiii

POZIOM IV

  • Neutralizacja [x2]
    -30% do obrażeń wskutek negatywnego działania anomalii tego samego typu co artefakt w stanie pasywnym [maks. -60%]
  • Energia artefaktów [x5]
    +5% do siły aktywnego bonusu artefaktów [maks. +25%]
  • Kontakt z anomalią [x1]
    po wejściu w anomalię otrzymujesz pasywny bonus artefaktu tej anomalii

poziomiv

POZIOM V

  • Pojemnik na artefakty [x1]
    slot na przedmioty specjalne zmienia się w pojemnik na artefakty
  • Poczucie Strefy [x1]
    na minimapie wyświetlają się anomalie i przeciwnicy z artefaktami

poziomv


Wróć na górę